Klacht Linda: Waardeloze klantenservice die niet doet wat ze beloofd

Klachtnummer
# 550111
Gebruiker
Mooiweer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al ruim 6 maanden mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug te krijgen.ontelbare keren contact gezocht met de klantenservice waarin er steeds aangegeven wordt dat het met prioriteit naar de financiële afdeling wordt doorgezet, deze hebben volgens de klantenservice onverklaarbare problemen (die ondertussen al maandenlang bestaan).
Als coulance biedt Linda een rituaal pakket aan, dit heb ik nooit ontvangen en de beloofde acties hierop krijgen geen vervolg. Waardeloze klantenservice die niet nakomt wat ze beloofd.

De oplossing

Het abonnementsgeld nu eindelijk eens terug betalen en het beloofde goedmakertje ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Linda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen