Klacht Lindorff: Beweerdelijke openstaande schuld

Klachtnummer
# 57880
Gebruiker
Cb
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ontving van bovenstaande incassobureau - "out of the blue" - een brief gedateerd 17.04.2014 inzake een beweerdelijke openstaande schuld aan T-Mobile van € 101,36 die voor 24.04.2014 bijgeschreven diende te zijn op rekening [Verwijderd]. Omdat ik geen enkele openstaande rekening heb van T-Mobile is hier duidelijk sprake van fraude. Voor de volledigheid: Ik machtigde T-Mobile sinds de start van het contract (2011) om de verschuldigde bedragen automatisch af te schrijven ! Mvg
G.D. Peters - van der Meulen

Gewenste oplossing

Geen actie nodig, brief van Lindorff verdwijnt in de prullenmand.

2 reacties

  1. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Deze klacht wordt alsnog door Lindorff in behandeling genomen.
  2. Auteur
    Cb
    Datum
    Lindorff is bijna aan het stalken: op 01.05.2014 ontving ik een "Laatste Sommatie". Zoals eerder gezegd, gaan alle communicaties van Lindorff bij mij richting prullenmand. Ik ben er klaar mee. Mvg Gerda Peters

Ook een klacht indienen over Lindorff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen