Klacht Lindorff: BKR Codering

isnoek

L.S.

Dit is een vervolg op mijn vorige klacht: die schijnt afgehandeld te zijn, echter van de beloofde omzetting van een A naar een H codering zie ik in mijn BKR overzicht niets. Hoe zit dat, en kan die beloofde omzetting zo snel mogelijk geregeld worden?

Omzetting van de BKR codering

Lindorff
    Lindorff informeert naar de status van deze klacht
    Goedendag,

Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

Is uw klacht inmiddels niet meer geldig, zou u deze dan willen afmelden op de website van klachtkompas.nl?

Alvast hartelijk dank.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
    Lindorff
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en onderzocht. Uit het onderzoek blijkt dat de registratie terecht is doorgegeven aan het B.K.R. Lindorff heeft u hierover meerdere malen een toelichting gegeven. We hebben u vandaag een onderbouwing toegestuurd via de e-mail.

Ook een klacht indienen over Lindorff?