Klacht Lindorff: BKR notering

balenman

Ik sta op het punt een huis te kopen en stond op het punt het koopcontract te ondertekenen tot dat de beste meneer van Hypotheker mij aangaf dat ik blijkbaar een BKR notering A2 achter mijn naam had staan.

Ik had werkelijk geen flauw idee waarom en dit is mij ook nooit gemeld. Bij het BKR moest ik 20 euro neerleggen voor een uitdraai van mijn BKR registratie. Daar stond dus dat het bedrijf Lindorff mij deze notering heeft gegeven.

Het bleek om een credit card te gaan van ABN Amro. Deze heb ik nooit aangevraagd of gebruikt. Hier is toendertijd veel onderzoek naar gedaan en hoefde dus nog niet te betalen totdat het onderzoek was afgerond.

Na een jaar is gebleken dat er toch onvoldoende bewijs was dat het om fraude ging. Ik kon kiezen voor een rechtszaak of het bedrag gewoon te betalen. Een rechtszaak was het mij niet waard omdat dit mij een vracht geld zou kosten. Dus heb ik besloten het bedrag te betalen.

De BKR notering houd mijn leven tegen, ik kan nu niets!
Alle hoop is gevestigd op Lindorff.

Ten eerste staat mijn notering nog steeds op A2, terwijl dat deze allang afgehandeld is en dus op H hoort te staan.

Ten tweede is er door dat lange onderzoek van ABN lange tijd niets betaald, ik had dus uitstel van betaling tot dat dat onderzoek afgerond was.

Ik wil van deze BKR registratie af, ik wil verder met mijn leven. Mijn vriend en ik hebben een "gezond inkomen" en kunnen makkelijk een hypotheek aan.

Lindorff
    Lindorff informeert naar de status van deze klacht
    Lindorff
    Goedendag,

Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

Is uw klacht inmiddels niet meer geldig, zou u deze dan willen afmelden op de website van klachtkompas.nl?

Alvast hartelijk dank.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff

Ook een klacht indienen over Lindorff?