Klacht Lindorff: Contact is dood!

lisette85

Lindorff heeft het de afgelopen 3 jaar verzuimd om contact op te nemen, maar wel ineens een dossier doorsturen naar deurwaarder Mg de jong!

Bij contact zoeken met lindorff over de gang van zaken loopt het dood! Zij willen geen reactie geven waarom we nooit iets van hun hebben vernomen en waar dit over gaat.

Dat lindorff de vordering bij Mg de jong terug haald en eerst eens zelf contact opneemt en uitlegt waarom zij als incassobureau een schijnbare factuur van €54 naar €1100 kunnen omzetten. Terwijl nog KPN nog lindorff daar ooit een brief over heeft gestuurd.

Lindorff
    Lindorff heeft nooit een juist adres van klager gehad, alle post is retour gekomen. Omdat Lindorff geen inzage heeft in het GBA, was de enige optie om klager te bereiken, de vordering over te dragen aan de deurwaarder. Deze kan het adres van klager verifieren bij de gemeente.
    Lindorff
    Inmiddels is er sprake van communicatie tussen klager en Lindorff via de deurwaarder.
    lisette85
    De persoon in kwestie heeft helemaal niet geweten dat er facturen open stonden, daar KPN geen enkele factuur dan wel herinnering heeft verzonden.
    En de persoon na 3 maanden is verhuist en nooit post heeft gehad of een werkende simkaart is er geen adres wijziging doorgegeven.
    Maar gezien KPN meerdere vorderingen heeft bij/met meneer is het hun wel degelijk bekend waar hij verblijft of hadden het zelf kunnen koppelen met de deurwaarders via wel in de schuldsanering zijn meegenomen.
    lisette85
    Er is geen oplossing gekomen vanuit lindorff, nog vanuit de deurwaarder of KPN.
    Het was niet bekend dat er een onbetaalde factuur was daar niemand ooit post heeft verzonden.
    Pas wanneer de schuldsanering rond was kwamen zij om de hoek kijken, waardoor er kans is dat de sanering gestopt moet worden omdat er dus "nieuwe" schulden zijn!

lisette85

Ook een klacht indienen over Lindorff?