Klacht Lindorff: Creditering abonnementsgeld KPN Mobiel

B. Kroese

Door KPN is na mondelinge en schriftelijk bevestigde opzegging van het abonnement op 5 november 2016 doorgegaan met incasseren van abonnementsgeld. Bij navraag werd medegedeeld dat de incasso was overgedragen aan Lindorff. Na telefonisch contact met Lindorff werd afgesproken dat de klacht zou worden gemaild hetgeen op 22/6/2016 is gebeurd. Op 6/7 werd bij gebreke van een reactie een reminder gestuurd. Op 9/8 volgde een tweede reminder, eveneens gevolgd door een oorverdovende stilte. . Ik vind het onbeschoft dat Lindorff niet de moeite neemt om te reageren,. Kennelijk gaat men er van uit dat klanten het er op een gegeven moment bij laten zitten. Wat kan ik nog doen?

Accepteren opzegging abonnement m.i.v. 5/11/2016 en restitutie teveel betaalde abonnementskosten

Lindorff
    Lindorff heeft reclamant gebeld en gesproken. Uit onderzoek blijkt dat er op 7 juli 2016 een brief is toegezonden. Helaas hebben wij moeten constateren dat de brief naar het adres is verzonden welke bij overdracht van de vordering is doorgegeven. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij hebben een kopie van de brief toegezonden via de e-mail.

Lindorff
    Lindorff heeft de vordering gesloten en reclamant een brief ter bevestiging toegezonden.