Klacht Lindorff: Hoge Rente?

Klachtnummer
# 137768
Gebruiker
AR90
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte,

Mijn hoofdsom voor een T-mobile vordering is €1492,44
De eerste betaling hiervoor is gedateerd op 30-01-2013.

Zouden jullie mij uit kunnen leggen hoe jullie komen aan bedragen zoals €895,48 rente en een incasso tarief van €300 (20% van de hoofdsom ipv de 15% wat wettelijk vast staat)

€895,48 is bijna 60% van de hoofdsom!!!

wat zijn de wettelijke rente berekeningen hiervoor?


3 reacties

  1. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Goedendag heer De Bruin,

    Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

    Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

    Alvast hartelijk dank.

    Met vriendelijke groet,

    Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
  2. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Goedendag heer De Bruin,

    Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

    Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

    Alvast hartelijk dank.

    Met vriendelijke groet,

    Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
  3. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Lindorff heeft uw e-mail van 17 februari 2016 ontvangen en in behandeling genomen. Op 18 februari 2016 hebben wij u hierover een e-mail toegestuurd. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Ook een klacht indienen over Lindorff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen