Klacht Lindorff: Hoge Rente?

AR90

Geachte,

Mijn hoofdsom voor een T-mobile vordering is €1492,44
De eerste betaling hiervoor is gedateerd op 30-01-2013.

Zouden jullie mij uit kunnen leggen hoe jullie komen aan bedragen zoals €895,48 rente en een incasso tarief van €300 (20% van de hoofdsom ipv de 15% wat wettelijk vast staat)

€895,48 is bijna 60% van de hoofdsom!!!

wat zijn de wettelijke rente berekeningen hiervoor?

Goedendag heer De Bruin,

Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

Alvast hartelijk dank.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
    Goedendag heer De Bruin,

Alvast hartelijk dank.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
    Lindorff
    Lindorff heeft uw e-mail van 17 februari 2016 ontvangen en in behandeling genomen. Op 18 februari 2016 hebben wij u hierover een e-mail toegestuurd. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Ook een klacht indienen over Lindorff?