Klacht Lindorff: ik dacht dat een incasso bureau alleen rechtmatig geld binnen probeert te halen?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 270283
Gebruiker
Onbegrijpelijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb per abuis op 19 juni €2388 overgemaakt naar een verkeerde ABN rekening, dit geld was eigenlijk bestemd voor een medewerker van onze kapsalon.Zowel de Rabobank onze huisbankier als de ABN waar het geld naar overgeboekt is kunnen mij niet helpen.De ABN geeft aan dat deze rekening overgeheveld is naar Lindorff incassobureau.Nu doet het volgende probleem zich voor dat de naamhouder geen beschikking heeft over de rekening en Lindorff de beheerder, het geld weigerde terug te storten. Ondanks dat de tekst bij de verkeerde boeking omschrijft dat het om een salaris gaat, wil Lindorff het geld niet terug boeken.Telefonisch contact met Lindorff ( dhr. Bakker) is op zijn zachts gezegd asociaal.

De oplossing

Gaarne zou ik mijn geld teruggestort willen zien op mijn rekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onbegrijpelijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Wij gaan aangifte doen van verduistering, lindorff gebruikt geld wat hen niet toekomt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lindorff?