Klacht Lindorff: Incassoregistratie "Niet Voldaan".

Klachtnummer
# 167200
Gebruiker
Anna
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Via Focum (.......) ben ik erachter gekomen, dat ik bij Incassobureau Lindorff een vordering open zou hebben staan, die niet voldaan is. Ik heb diverse keren geprobeerd bij Lindorff te achterhalen om welke vordering het zou moeten gaan. Heb nooit een reactie gekregen. Maar door deze zogenaamde openstaande vordering kan ik wel o.a. geen andere verzekering meer afsluiten.

Gewenste oplossing

Ik wil weten waar deze "vordering" over gaat en dat de registratie bij Focum van "verhoogd risico" wordt gewijzigd.

3 reacties

  1. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Lindorff heeft getracht u te bereiken. Dit is niet gelukt. Wij vragen u een e-mail te sturen naar het e-mail adres: inzageverzoek.nl@lindorff.com. De betreffende afdeling zal na ontvangst van uw verzoek een onderzoek starten en u verder voorzien van een reactie.
  2. Auteur
    Anna
    Datum
    Heb een inzageverzoek naar Lindorff gestuurd, maar niets meer gehoord.
  3. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Lindorff heeft uw verzoek ontvangen en in behandeling genomen. Hiervoor is er informatie opgevraagd bij Focum. Wij zijn in afwachting van hun reactie. Zodra er meer bekend is ontvangt u een reactie.

Ook een klacht indienen over Lindorff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen