Klacht Lindorff: Lindorf komt betaal afspraak niet na

Bakkertje197622

Ik heb incassobureau lindorf op mijn stoep gekregen mbt betaling bij KPN. Bedrag 743,44 euro. Ik heb een betaal afspraak gemaakt: juni, juli, aug en sept 150 euro en oktober 143,44. Nu op mijn afschrift voor de betaling van september staat een bedrag open van € 431,57. Met september 150 en oktober 143,44 kom ik niet aan dit bedrag. Zijn betaal afspraken niet geldig en kan incassobureau lindorf er mafiapraktijken erop na houden. Ik heb met ze gemaild en zij zeggen dat dit klopt. Ik ben nergen van op de hoogte gesteld. Het bedrag hebben ze ja alweer zo ineens verhoogd naar 432,41 zomaar ineens. Ik heb netjes betaald. Maar zij hebben bovenop de 743 ongeveer al 200 euro bovenop gegooid. Dit kan toch echt niet!

Dat ik 743,44 betaal zoals afgesproken en niet 200 of weet ik veel meer. Mafiapraktijken zijn dit. Mensen kapot maken. Waarom maak je een afspraak die ik zwart op wit heb waar zij toch mee kunnen down wat zij willen?!

Lindorff
    Goedendag,

Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

Alvast hartelijk dank.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
    Lindorff
    Goedendag,

Alvast hartelijk dank.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff

Ook een klacht indienen over Lindorff?