Klacht Lindorff: onbekende vorderingen

lisette85

We krijgen ineens spontaan vorderingen van deurwaarder mg de jong, zonder dat we ooit maar post hebben ontvangen van lindorff.

3 jaar lang zijn we bezig geweest met post verzamelen om de schuldsanering in te gaan. In die 3 jaar nooit een brief van lindorff mogen ontvangen en spontaan een maand nadat de sanering rond is stuurt lindorff vorderingen door naar mg de jong???

Waarom versturen ze zelf geen brieven zodat mensen op de hoogte zijn van een eventuele vordering!

Dat lindorff de vordering bij deurwaarder mg de jong intrekt en eerst zelf contsct gaat opnemen en uitleggen waar de vorderingen vandaan komen en waarom er in 3 jaar tijd geen enkel bericht is geweest!

Lindorff is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

lisette85
    Geen reactie mogen ontvangen op de klacht hier, evenals reactie per mail! 1e reactie heeft 3 weken geduurd, ze vroegen aanvullende info die ik al had gegeven dus lezen is niet hun sterkste kant, maar vervolgens geen reactie meer mogen ontvangen!

lisette85

Ook een klacht indienen over Lindorff?