Klacht Lindorff: onbekende vorderingen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 63681
Gebruiker
lisette85
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We krijgen ineens spontaan vorderingen van deurwaarder mg de jong, zonder dat we ooit maar post hebben ontvangen van lindorff.

3 jaar lang zijn we bezig geweest met post verzamelen om de schuldsanering in te gaan. In die 3 jaar nooit een brief van lindorff mogen ontvangen en spontaan een maand nadat de sanering rond is stuurt lindorff vorderingen door naar mg de jong???

Waarom versturen ze zelf geen brieven zodat mensen op de hoogte zijn van een eventuele vordering!

De oplossing

Dat lindorff de vordering bij deurwaarder mg de jong intrekt en eerst zelf contsct gaat opnemen en uitleggen waar de vorderingen vandaan komen en waarom er in 3 jaar tijd geen enkel bericht is geweest!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lindorff is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    lisette85
    Datum
    Geen reactie mogen ontvangen op de klacht hier, evenals reactie per mail! 1e reactie heeft 3 weken geduurd, ze vroegen aanvullende info die ik al had gegeven dus lezen is niet hun sterkste kant, maar vervolgens geen reactie meer mogen ontvangen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lisette85
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lindorff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen