Klacht Lindorff: ONTERECHT BETALINGSACHTERSTAND!!

JK

Ik lees op internet dat anderen ook een zelfde probleem ervaren bij Lindorff.

Ik heb namelijk nog een openstaande vordering, maar het bedrag van de vordering klopt niet meer en dat heb ik meerdere malen via uitgebreid mail bezwaar gemaakt. Nadat ik een groot gedeelte van de vordering in mei 2013 heb terugbetaald. Ontving ik van de medewerker van Lindorff(dhr. Uges) een reactie met nog openstaande bedrag . Daarop zijn wij tot een akkoord gekomen en voor het resterende bedrag heb ik een betalingsregeling aangevraagd. Sindsdien heb ik geen reactie vernomen van Lindorff(dhr. Uges) en tot mijn verbazing ontving ik na paar maanden een brief van Lindorff met onjuist openstaande bedrag en specificatie.

Hierover heb ik al meerdere malen via mail en telefonish contact opgenomen, maar er is echter geen gesprek mogelijk, oneigenlijke dreigement en valse beschuldigingen stapelen zich op. Volgens Lindorff is er maar één oplossing BETALEN van onterechte achterstand.

Onterechte betalingachterstand corrigeren en kwijstschelden van de overige incassokosten na de aanvraag van de betalingsregeling.

Lindorff
    Deze klacht wordt alsnog door Lindorff in behandeling genomen.
    JK
    Ok, Ik wacht uw reactie af...
    heropenen
    Lindorff
    Vordering is door Lindorff voldoende onderbouwd. Inmiddels is er sprake van een regeling tussen beide partijen
    JK
    We zijn van plan om een betalingsregeling aan te gaan en de medewerker van lindorff is daar mee bezig, maar er is niks veranderd omtrent de openstaande vordering en de vordering wordt door lindorff eenzijdig onderbouwd met onterechte kosten. De regeling die ik al trof in mei 2013 en de kosten na de regeling zijn dus helemaal niet kwijtgescholden. Tot mijn verbazing heeft lindorff nu tijdens de regeling zonder mijn geweten de makelaar ingeschakeld om het pand te taxeren..
    Onbegrijpelijk!!

JK

Ook een klacht indienen over Lindorff?