Klacht Lindorff: ONTERECHT BETALINGSACHTERSTAND!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41679
Gebruiker
JK
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik lees op internet dat anderen ook een zelfde probleem ervaren bij Lindorff.

Ik heb namelijk nog een openstaande vordering, maar het bedrag van de vordering klopt niet meer en dat heb ik meerdere malen via uitgebreid mail bezwaar gemaakt. Nadat ik een groot gedeelte van de vordering in mei 2013 heb terugbetaald. Ontving ik van de medewerker van Lindorff(dhr. Uges) een reactie met nog openstaande bedrag . Daarop zijn wij tot een akkoord gekomen en voor het resterende bedrag heb ik een betalingsregeling aangevraagd. Sindsdien heb ik geen reactie vernomen van Lindorff(dhr. Uges) en tot mijn verbazing ontving ik na paar maanden een brief van Lindorff met onjuist openstaande bedrag en specificatie.

Hierover heb ik al meerdere malen via mail en telefonish contact opgenomen, maar er is echter geen gesprek mogelijk, oneigenlijke dreigement en valse beschuldigingen stapelen zich op. Volgens Lindorff is er maar één oplossing BETALEN van onterechte achterstand.

De oplossing

Onterechte betalingachterstand corrigeren en kwijstschelden van de overige incassokosten na de aanvraag van de betalingsregeling.

5 reacties

  1. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Deze klacht wordt alsnog door Lindorff in behandeling genomen.
  2. Auteur
    JK
    Datum
    Ok, Ik wacht uw reactie af...
  3. Auteur
    Lindorff
    Datum
    heropenen
  4. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Vordering is door Lindorff voldoende onderbouwd. Inmiddels is er sprake van een regeling tussen beide partijen
  5. Auteur
    JK
    Datum
    We zijn van plan om een betalingsregeling aan te gaan en de medewerker van lindorff is daar mee bezig, maar er is niks veranderd omtrent de openstaande vordering en de vordering wordt door lindorff eenzijdig onderbouwd met onterechte kosten. De regeling die ik al trof in mei 2013 en de kosten na de regeling zijn dus helemaal niet kwijtgescholden. Tot mijn verbazing heeft lindorff nu tijdens de regeling zonder mijn geweten de makelaar ingeschakeld om het pand te taxeren..
    Onbegrijpelijk!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lindorff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen