Klacht Lindorff: Onterechte levenslange registratie en onvolledigheid van documenten

Levenslang

Ondanks het op de blaren moeten zitten na een echtscheiding met alle schulden vallend op mijn schouder vanwege gemeenschap van goederen al sinds 2011 oude schulden en registraties die nog steeds actief zijn bij dit incassobureau. Je krijgt niks als antwoord terug en inmiddels zijn deze schulden vanwege de schuldsaneringsregeling behandeld en af gedaan. Toch blijven ze proberen deze schulden te incasseren door brieven te sturen die inhoudloos zijn en onjuist. Ze beweren je aangeschreven te hebben wat ze nooit hebben gedaan en details worden nooit en ten nimmer verschaft. Ik heb zojuist ook aangifte gedaan omdat ondanks de schuldsanering al twee jaar geleden succesvol was afgerond deze registratie van schuld blijft bestaan. Ik kan geen abonnement afsluiten en of een verzekering nemen tot op de dag van vandaag vanwege dit soort praktijken. Ik heb zelfs ministers aangeschreven waaronder nieuwe minister van economische zaken over deze jaren lange financiële marteling die BKR en dit soort incassobureau hard werkende mensen het leven zuur maken en onverdraagzaam. Wanneer word er eens een keer serieus gekeken naar zowel handelswijze als gehele stelsels van schulden die van geen kanten klopt.

Alle registraties zowel bij dit incassobureau als bij BKR verwijderd worden en alle zaken zoals dit van zowel mijzelf als andere levenslange gedupeerde serieus bekeken worden en Lindorff als bedrijf haar licentie/keurmerk ingenomen word als wettige Nederlandse incassobureau.

Lindorff is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Lindorff?