Klacht Lindorff: Onterechte vordering

Klachtnummer
# 97530
Gebruiker
Bostituta
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een brief van Lindorff dat opdrachtgever Simpel een openstaand bedrag van 871.84 vordert.
1) Ik ben geen klant van Simpel, ben ik ook nooit geweest.
2) ik heb geen openstaande betalingen, nergens niet en zeker niet bij een mobiele provider.
3) Een klein beetje research leert dat Lindorff er regelmatig louche praktijken op nahoudt.

De oplossing

Ik stel voor dat fa. Lindorff mij niet meer lastig valt met dit soort praktijken. Als ik al in een bestand van fa Lindorff voorkom dan eis ik dat dat verwijderd wordt. Indien dit naar tevredenheid wordt opgelost zal ik dit beschouwen als een incident en verder geen stappen ondernemen.
Tevens heb ik de fa. Simpel ingelicht over deze praktijken.

3 reacties

  1. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Lindorff informeert naar de status van deze klacht
  2. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Goedendag,

    Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

    Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

    Is uw klacht inmiddels niet meer geldig, zou u deze dan willen afmelden op de website van klachtkompas.nl?

    Alvast hartelijk dank.

    Met vriendelijke groet,

    Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
  3. Auteur
    Bostituta
    Datum
    Ik heb zelf de klacht moeten afhandelen. Na enkele "moeilijke" telefoontjes is e.e.a. toch naar tevredenheid opgelost

Ook een klacht indienen over Lindorff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen