Klacht Lindorff: onterechte vordering Canal Digitaal

f.odink

Bericht ontvangen op 30.01.2015 over een vordering van Canal Digitaal met excuses voor het feit dat een poststuk niet behandeld is. Vervolgens gebeld, blijkt te gaan om een vordering uit 2010. Er volgen een aantal vervelende brieven en telefoongesprekken.
Weet dat er destijds problemen waren met Canal Digitaal over de opzegging maar situatie niet meer helemaal in beeld. Correspondentie van toen weg gegooid omdat we niets meer hoorden. Aangegeven dat ik het toen al niet eens was met Canal Digitaal en dat ik daarom ook niet zonder meer ga betalen. Wil dossier graag ontvangen. Ook zal het bezwaar alsnog afgehandeld moeten worden. Hierover ook contact gehad met Canal Digitaal maar deze geven aan dat dossier bij Lindorff ligt. Probeer nu al sinds begin februari de gegevens te ontvangen. Diverse keren gebeld inmiddels. Op een aantal ronduit vervelende brieven na geen enkele reactie van Lindorff.

- Vervallen van de vordering en een schriftelijke bevestiging daarvan. In dat geval ook vergoeding van de gemaakte telefoonkosten.

Of:

- Toesturen volledige dossier 2010 van Canal Digitaal en Lindorff. Met alle correspondentiestukken.
Daarbij ook ons bezwaarschrift van 8 mei 2010. Daarnaast bestaat er ook nog een misverstand over de openstaande bedragen. Op 3 februari is mij telefonisch medegedeeld dat het ging om de abonnementsgelden van juni en juli 2010 (gesprek gevoerd om ong. kwart over elf met Van de Beek en Van Vuren). In de brief d.d. 12 februari 2015 wordt vermeld dat het gaat over het abonnementsgeld tussen 1 april en 28 juni. Ook hierover ontvangen we graag duidelijkheid.

Lindorff
    Lindorff informeert naar de status van deze klacht
    Goedendag,

Enige tijd geleden heeft u een klacht geplaatst op de website van klachtkompas.nl.

Kunt u aangegeven of uw klacht nog actueel is? Zo ja, dan willen wij deze graag in behandeling nemen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een e-mailbericht te sturen naar klachten.nl@lindorff.com? Zodra uw melding is ontvangen, zullen wij uw klacht alsnog inhoudelijk behandelen.

Is uw klacht inmiddels niet meer geldig, zou u deze dan willen afmelden op de website van klachtkompas.nl?

Alvast hartelijk dank.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
    f.odink
    De stukken nooit ontvangen. Geen excuses of vergoeding van telefoonkosten. Alleen een lullig briefje dat ze afzien van een vervolg. Geen enkele nette brief( zonder spellingfouten en fouten in de zins opbouw) ontvangen. Op een gesprek na ook geen vriendelijke medewerker gesproken.
    Goedendag heer Odink,

Dit dossier is op 7 september 2015 gesloten. Dit is ook per brief aan u bevestigd. U zult betreffende deze schuld niet langer worden aangeschreven door Lindorff. Deze klacht kan afgemeld worden.

Mevr. M. Bosch
    Reputatiemanagement Lindorff
    f.odink
    Dossier is alleen gesloten. Geen enkele reactie verder op de klacht.
    Zie ook mijn vorige opmerkingen.

f.odink

Ook een klacht indienen over Lindorff?