Klacht Lindorff: Te erg voor woorden

Darla

Geboorte akte door Lindorff incasso met alle persoonsgegevens uit het GBA inclusief ouders en kinderen per post op de bus gedaan om een vordering van 271 euro

Ik wil dat het incasso bureau zijn onrechtmatige werkwijze staakt. Als het incassobureau een vordering van een naamgenoot niet kan innen word er uit de lijst van eerste naamgenoten de naam via het basisadministratie gehaald. inclusief ouders..Lindorff schuwt dan niet om Oude Deurwaarder gegevens te gebruiken. Op reactie van mijn verzoek stelt het incassobureau dat ze mijn gegevens over vijf jaar zullen depersonaliseren als het resterende bedrag is betaald. Wat een denigrerende opmerking. Die term wordt overigens alleen gebruikt bij mensen die een persoon niet erkennen als mens zijnde

Lindorff is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Darla
    Ondanks betaling weigert lindorff mijn prive gegevens die ze onrechtmatig hebben verkregen te vernietigen. Ik blijf protesteren bij instanties om dit te laten stoppen. Desnoods haal ik pers erbij.

Darla
Geen enkel dus blijf ik protesteren

Ook een klacht indienen over Lindorff?