Klacht Lindorff: Toppunt van onprofessionaliteit.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 267812
Gebruiker
willem2201
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een schrijven ontvangen inzake een volgens Lindorff openstaande rekening betreft energie daterend uit 2013. Dit is mij onbekend.
Ik heb verzocht dit te specificeren.
Ik heb na twee weken een envelop gekregen met naam , gegevens,vorderingen enz.van een geheel ander iemand.
Met deze gegevens kan ik inloggen ed.
Ik had u al geschreven dat de administratie beneden peil was , hiermee blijkt dat dus overduidelijk.
Correspondentie van Lindorff B.V. zal dus niet meer serieus genomen worden.

De oplossing

Ik zou graag een excuus naar mij en de andere partij waar ik de stukken van kreeg ,een compensatie voor verloren tijd voor het nagaan van papierwerk,ergernis en stress .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lindorff is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    willem2201
    Datum
    Nu zou ik wel van een professionele organisatie een reactie en uitleg naar mij persoonlijk verwachten. Dit gebeurd net ,berichten van deze firma zullen ook niet meer serieus worden genomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willem2201
Datum
Uiteindelijke oplossing
De firma Lindorff heeft op geen enkele wijze iets opgelost. Dit geeft dus wel iets te denken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lindorff?