Klacht Lindorff: verhoging incasso bedrag met 118% zonder de klant daarover in te lichten......

Klachtnummer
# 58155
Gebruiker
lesimanoeaja
Datum
4 reacties

Details

Klacht

de klacht is dat er een periodieke automatische betaling plaatsvindt via de bank voor het bedrag van 25E, en dit gebeurdt sinds 28-12-2011.
nu is dat bedrag ineens per 01-01-2014 verhoogt naar 57E en dit gebeurde zonder informatie van Lindorff, en nu komen er dreigbrieven binnen voor vervallen van de regeling tot beslaglegging !! aangezien ik op bijstands nivo leef en ik nooit ben ingelicht over dit plotselinge dreigement richt ik mij tot u.
hopende kunt u dit oplossen voor mij want ik geloof dat niet niet zo maar kan??

Gewenste oplossing

het bedrag op 25E houden.

4 reacties

  1. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Deze klacht wordt alsnog door Lindorff in behandeling genomen.
  2. Auteur
    lesimanoeaja
    Datum
    ik heb nog steeds niets van lindorff vernomen.. dus mijn klacht blijft van kracht....pas als lindorff rechtstreeks reageerd dan houd ik jullie op de hoogte, voor nu rest afwachten.
  3. Auteur
    Lindorff
    Datum
    heropenen
  4. Auteur
    Lindorff
    Datum
    Lindorff heeft uit coulance de rente per heden stopgezet en heeft een betalingsregeling ingevoerd van € 25,00 per maand

Ook een klacht indienen over Lindorff?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen