Klacht Linenbundle: Retourkosten naar Spanje zelf betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 570031
Gebruiker
Lotte Hornman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil mijn bestelling retour sturen. Maar ik kan mijn pakket alleen opsturen naar Spanje. De retourkosten zijn voor eigen rekening!? Dit staat nergens op de site vermeld. Bovendien zijn de kosten totaal uit verhouding.

Gewenste oplossing

Retourkosten vergoeden of een normaal bedrag inhouden.
Geboden oplossing
Geen reactie, product maar gehouden ondanks dat ik er niet tevreden mee ben.. Maar 20 euro verzendkosten en nog maar afwachten of je je geld terug ontvangt vond ik een te groot risico.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linenbundle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Linenbundle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen