Klacht Lingerie by me: Ik wil mijn geld terug!

Klachtnummer
# 337831
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik heb op 23 november 2018 black friday 2 pakken besteld op deze website.
Heb een mail ontvangen dat ze bezorgd zouden worden. Na 2 weken dus gister kreeg ik een mail en er stond in dat de artikelen niet geleverd kunnen worden dat het niet op voorraad is en dus niet kan geleverd worden en ik dus een tegoedbon krijg terwijl dit het probleem van het bedrijf is. Ze geven aan dat het in de algemene voorwaarden staat. Maar dit is niet mijn probleem ik krijg eerst een mail dat het onderweg is en vervolgens dat het niet bezorgd kan worden. Ik heb ze vandaag opgebeld en aangegeven dat ik mijn volledige bedrag inclusief de verzending wil ontvangen aangezien ik toch niks binnen heb gekregen. Hoop zo spoedig voor een reactie!

De oplossing

Ik wil mijn volledige bedrag terug ontvangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lingerie by me hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lingerie by me?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen