Klacht Linkedin: linkedin premium gratis proefabonnement onmogelijk op te zeggen

Roelien van der Wal

Ik heb op 20 maart jl een gratis proefabonnement linkedin premium afgesloten en probeer dit nu (tijdig) op te zeggen echter als ik de stappen binnen mijn abonnement daartoe volg kom ik uit bij het antwoord dat ik deze via itunes zou hebben afgesloten en contact dien op te nemen met apple. Dit alles blijkt onmogelijk, in mijn itunes staat het niet vermeld en apple is onbereikbaar (onmogelijk uitvoerbare opties je komt geen stap verder in hun menu).
Ik ben op tijd met opzeggen maar er wordt geen mogelijkheid geboden door de aanbieder van het product.
Ook door contact met linkedin via hun klantenservice kom je niet verder dan dat je doorverwezen wordt naar opzeggen.nl en dat is niet wat ik zoek. Het lijkt dat ik in een val gelopen ben van linkedin met een gratis proefabonnement waar ik in werkelijkheid niet meer vanaf kan komen en straks gedwongen aan een maandabonnenment zit van meer dan 60 euro per maand. Wettelijk gezien gaat hier iets niet goed zowel met linkedin als apple en itunes.

graag een helder antwoord en mogelijkheid tot opzeggen en terug kunnen gaan naar mijn standaard linkedin, liefst dat zij nu de opzegging c.q. terugzetten naar gewoon abonnement voor mij uitvoeren met een bevestiging van de actie

Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!