Klacht Linkedin: Gratis premiumaccount LinkedIn = toch betalen voor een jaar

Klachtnummer
# 318198
Gebruiker
Yorii
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gratis proefabonnement premium van LinkedIn geaccepteerd. Ik was op dat moment aan het solliciteren en vond het interessant om te zien of toekomstige werknemers mijn profiel via LinkedIn zouden opzoeken.
Helaas echter kreeg dit proefabonnement een venijnig staartje doordat er ineens voor een jaar aan abonnementskosten van mijn rekening zijn afgeschreven.
Al een tijd ben ik bezig contact te krijgen met LinkedIn om deze actie terug te draaien. Het resultaat tot noch toe is dat ik een hoop medestanders heb gevonden die ook graag hetzelfde probleem opgelost zien worden, maar nog geen enkele vorm van reactie van LinkedIn..

De oplossing

Ik zou graag een reactie ontvangen zodat de mogelijkheden tot het stopzetten van het premiumaccount kunnen worden besproken en het geld kan worden teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties