Klacht Linkedin: Ik kan niet inloggen op mijn profiel nadat ik een half jaar geleden mijn emailadres heb gewijzigd.

Dierenvriend

Sinds ik een nieuw emailadres heb, kan ik niet meer inloggen op mijn LinkedIn profiel. De helpdesk zei dat ik me opnieuw moest legitimeren. Ik heb de legitimatieprocedure gevolgd. Daarna zou ik een link ontvangen waarmee ik mijn nieuwe emailadres kon bevestigen. Ik heb een link ontvangen maar die vroeg niet om mijn nieuwe emailadres. Daarna heb ik circa 2 keer per maand een mail gestuurd dat mijn probleem niet was opgelost. Ook in de enquête over het functioneren van de helpdesk heb ik mijn probleem gemeld. Ik kon mijn telefoonnummer en emailadres opgegeven zodat LinkedIn me kon benaderen. Dat heb ik gedaan maar heb sinds december 2016 niks gehoord. En de helpdesk reageert ook nauwelijks meer op mijn berichten.
Ik kan al ruim een half jaar niet meer op mijn eigen LinkedIn profiel!!! Al mijn vragen/contacten met de helpdesk hebben niet tot een oplossing geleid.
Onlangs heb ik gegoogeld op mijn naam en LinkedIn en tot mijn verbazing las ik mijn profiel in het duits met duitse teksten erbij!!! Doet LinkedIn dit, zonder mijn toestemming?!
Ik heb weinig vertrouwen meer in LinkedIn, als "professionele" site en ook niet in haar helpdesk.
Het komt sterk in me op om mijn profiel van de site te verwijderen maar dat kan ik zelfs niet!! Omdat ik niet kan inloggen.

Ik wil kunnen inloggen op mijn eigen LinkedIn profiel.
Ik wil dat de duitse versie van mijn profiel wordt verwijderd. En een verklaring hoe die versie er is opgekomen.

Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Linkedin?