Klacht Linkedin: Inloggen linkedin lukt niet, geen contact te krijgen

Bindi1983

Al in december 2018 heb ik mijn mailadres gewijzigd bij linkedin omdat ik hier niet meer in kon. Daarvoor heb ik het identificatie proces positief doorlopen. Ik kreeg vervolgens een link waarmee ik vervolgenstappen kon maken zodat ik weer kon inloggen. Deze link kwam vervolgens uren later pas binnen waardoor ik deze pas zag na expiratie. Nog een paar maal heb ik een link opgevraagd maar steeds te laat ontvangen. Gemaild met de klantenservice waarna ik weer een link kreeg ipv een oplossing. Weer te laat... vervolgens ontvang ik nu bij opnieuw opvragen van een link geen mail meer, reageert de klantenservice niet op mijn mailtjes en zegt linkedin ondertussen bij t opzoeken van mijn account dat er een fout is opgetreden terwijl mijn account nog wel online is.

Al met al ben ik al bijna 4 maanden bezig om in mijn account te komen tot grote frustratie! Ook is linkedin nu met geen mogelijkheid voor mij bereikbaar waardoor er geen oplossing in zicht is.

Zorgen dat ik weer kan inloggen op mijn account en verder zou ik hen adviseren om op een normale wijze bereikenbaar te zijn voor klanten.

Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!