Opgelost door Linkedin: Kan niet aanmelden, ontvang geen verificatiecode.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 317831
Gebruiker
vannidejo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan me al dagen niet meer aanmelden, omdat ik geen verificatiecode ontvang op mijn telefoon. Wat ik ook doe, mailen (met een speciaal hiervoor aangemaakt mailadres, anders kun je ze helemaal niet bereiken) , nieuwe wachtwoorden aanmaken, etc. etc., het enige wat het bedrijf doet is mij steeds een link sturen om een nieuw wachtwoord aan te maken, maar dat is het probleem niet. Ik moet dan een verificatiecode invullen en die ontvang ik niet.
Ik heb inmiddels al wel tien keer een link van ze gehad, als het niet meer is, maar dat is het enige wat ze doen. Ze lezen volgens mij niet eens wat het probleem is.
Daarbij is dit bedrijf dus bijna onbereikbaar, echt heel slecht!!!!!

De oplossing

Ik wil me gewoon met mijn eigen mailadres weer aan kunnen melden en weer contact hebben met de meer dan 500 personen op mijn Linkedin account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vannidejo
Datum
Uiteindelijke oplossing Via controle identificatie en een nieuw aan te maken e-mailadres zou het weer goed moeten komen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy