Klacht Linkedin: Ongevraagd abonnement premium voortzetten

Klachtnummer
# 350556
Gebruiker
RockDoc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

LinkedIn heeft na ongevraagd een abonnement van een maand verlengd. Het is gewoon een doorlopend abonnement. En dat staat nergens. Er stond gewoon dat het abonnement liep van 11 december tot 11 januari. Er stond niet dat het daarna automatisch verlengd wordt en dat ik het dus dien op te zeggen. Nu is er al twee keer een termijnbedrag voor premium afgeschreven voor een maand. Dat is dus twee keer 54,99 euro. En als je het bedrijf daarover wilt benaderen, staat er nergens een mogelijkheid om contact te leggen. Ongehoord.

De oplossing

Ik wil dat ze mij de twee maanden premium terugbetalen; januari 2019 en februari 2019.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties