Klacht Linkedin: wachtwoord reset link komt niet aan - geen reactie op account herstel

Klachtnummer
# 296072
Gebruiker
Daviddevries23
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kan niet inloggen -de wachtwoord reset link komt niet aan, ook niet in de spam folder. ik kan alleen contact opnemen met linked in klantenservice door ingelogd te zijn ( niet logisch) Met jullie tips in de help pagina kom ik niet verder. Ik heb in het verleden prima mijn account kunnen gebruiken maar mijn wachtwoord was verlopen.

verder heb ik jullie stappen gevolgd om toegang te krijgen tot het account, waarin ik een kopie van mijn paspoort upload maar vervolgens hoor ik er niks meer van. Dit moet beter kunnen. Het gaat om email adres daviddevries23@gmail.com

Subject: Jumio Id Verification V2 [180309-001555]
SubmissionId: Pwd-Reset:1e1fb90c-6f94-4c81-99d3-2a3080b3aa7d

( https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/10452/hulp-krijgen-en-contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-linkedin?lang=nl)

De oplossing

kunnen inloggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties