Wij vinden dat Linkedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Linkedin: wachtwoord reset link komt niet aan - geen reactie op account herstel
Details
De klacht
ik kan niet inloggen -de wachtwoord reset link komt niet aan, ook niet in de spam folder. ik kan alleen contact opnemen met linked in klantenservice door ingelogd te zijn ( niet logisch) Met jullie tips in de help pagina kom ik niet verder. Ik heb in het verleden prima mijn account kunnen gebruiken maar mijn wachtwoord was verlopen.verder heb ik jullie stappen gevolgd om toegang te krijgen tot het account, waarin ik een kopie van mijn paspoort upload maar vervolgens hoor ik er niks meer van. Dit moet beter kunnen. Het gaat om email adres daviddevries23@gmail.com
Subject: Jumio Id Verification V2 [180309-001555]
SubmissionId: Pwd-Reset:1e1fb90c-6f94-4c81-99d3-2a3080b3aa7d
( https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/10452/hulp-krijgen-en-contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-linkedin?lang=nl)
De oplossing
kunnen inloggenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.