Klacht Linksys: Linksys kan geen vervangende power adapter leveren voor Linksys Velop node.

F.S. Groen

September 2017 heb ik een Linksys Velop node systeem aangeschaft met 3 nodes. Kosten €579. Onlangs heeft mijn kat het stroomsnoer van één van de 12V Linksys power adapters doorgebeten. Ik heb contact opgenomen met Linksys, deze kunnen mij geen adapter leveren? Zij verwezen mij naar de Apple store, maar ook daar nul op het rekest. Contact opgenomen met Belkin, zij hadden nog wel een snoertje liggen en ik heb op hun verzoek mijn adresgegevens doorgegeven zodat ze mij de adapter konden toesturen. Nooit iets ontvangen en nogmaals gemaild naar Belkin en Linksys maar beiden reageren totaal niet meer op mijn mail en herinneringsmailtjes. Absurd dat ik voor een product van €579 geen vervangende power adapter kan bestellen.

Regelen dat ik een vervangende originele Linksys power adapter voor mijn Linskys Velop node kan bestellen.

Wij vinden dat Linksys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Linksys?