Klacht Linopetstore: Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen en ook nog in de verkeerde kleur.

Klachtnummer
# 591556
Gebruiker
M. Bruinen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 2 hondendekens besteld en betaald, ik heb er maar 1 ontvangen en in de verkeerde kleur. Gemaild en reactie ontvangen maar nu na bijna 6 maanden over en weer mailen is het nog steeds niet opgelost. Op mijn laatste mailberichten heb ik geen reactie meer ontvangen.

Gewenste oplossing

Juiste bestelling leveren en anders geld terug ontvangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linopetstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Linopetstore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen