Klacht Linthorst Techniek: Bedrijf honoreert garantie niet

Klachtnummer
# 188760
Gebruiker
Matla
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Linthorst heeft een sensor aan mijn Nefit ketel vervangen. Volgens Nefit valt dit in de garantie en moet Linthorst dit direct declareren bij Nefit.

Linthorst wil dit niet doen, omdat zij de ketel niet geplaatst hebben destijds. Nefit mag geen facturen van particulieren aannemen en geeft aan dat Linthorst alleen maar de factuur hoeft op te sturen ter afhandeling. Linthorst wimpelt mij af. Communicatie en behulpzaamheid vanuit Linthorst is zeer onvriendelijk en bot. Kastje naar de muur gestuurd.

Gewenste oplossing

Afhandeling van de garantie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Linthorst Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Linthorst Techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen