Klacht Linthorst Techniek: installatie onzorgvuldig achtergelaten en reageert niet op opdracht van eteck

Dreade kok

24-11 had ik in 1x geen warm water meer. storingsmonteur gebeld. wilde niet komen omdat hij waarschijnlijk onderdeel niet had, en probeerde me af te schrikken met hoge kosten (huurwoning, dus is voor woningbouw). uiteindelijk 25-11 werd ik gebeld, monteur zou tussen 900 en 1200 komen. komt pas om 1300. onderdeel niet bij, moest besteld, volgende dag zou het gemaakt worden. monteur laat isolatiemateriaal en infokastje los voor collega. 26-11 monteur geweest en gemaakt. maar die vertrekt en laat de installatie achter zoals collega hem voor hem achter gelaten had. 1-12 eteck gebeld (toen kwam ik er achter dat het niet correct was achtergelaten), zij hebben eea doorgegeven aan linthorst, maar tot aan vandaag niets mogen vernemen van linthorst. inmiddels via eteck aangegeven dat ik klacht wil indienen, maar zowel eteck als linthorst hebben geen klachtmogelijkheid op hun website.

zspm afspraak én monteur om de zaak netjes af te wikkelen

Wij vinden dat Linthorst Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Dreade kok
    Na inmiddels 3 of 4 telefoontjes verder met Eteck, is het probleem nog steeds niet opgelost want de firma Lindhorst neemt geen contact met mij op om een afspraak te maken...........

Ook een klacht indienen over Linthorst Techniek?