Klacht Lion Beddenshop: lion beddenshop geeft naar mijn mening slechte service en geen garantie naar eigen voorwaarden

Hanneman

Ruim anderhalf jaar geleden een boxspring bed gekocht met daarbij matrassen en ook een TOPMATRAS op aanraden van de Lion beddenshop medewerkster want het is erg handig dat hier dan een afritsbare tijk omheen zit die je kunt wassen. na 2 x gewassen 40 graden laten de naden los en begint de tijk hier en daar scheurtjes te vertonen. De lion beddenshop gebeld en daar geeft men geen garantie op want het is ouder dan een jaar en een top matras valt niet onder de garantie want het is geen MATRAS volgens de medewerkers van de Lion beddenshop Den Haag megastores, ik heb gevraagd om coulance te geven op de aankoop van een losse afritsbare tijk maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven en blijft men erbij dat een Topmatras geen matras is ? kortom wil ik mensen aanraden om Niet bij de Lion beddenshop te kopen want men houdt zich niet aan hun eigen garantieregels die op hun site staan.
eerste jaar 100% garantie
tweede jaar 2 derde garantie
derde jaar 1 derde garantie

Kenbaar gemaakt dat ik een zelfde losse afritsbare tijk op garantie voorwaarden wil die bij aankoop ook om het topmatras zit en aan mij is verkocht in de lion beddenshop megastores Den Haag onder het mom van dat dit zo makkelijk is een afritsbare tijk want dan kun je het wassen.
Maar telefonisch was de verkoopster en na contact met de grote baas resoluut dat de lion beddenshop er niets mee doet dus bij deze.

Wij vinden dat Lion Beddenshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lion Beddenshop?