Klacht Lion Beddenshop: LION BEDDENSHOP wil haar garantie afspraak niet uitvoeren

Klachtnummer
# 115667
Gebruiker
hgverwoerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT Volgens dhr, JR.Nussbaum van Lionbddenshop, Er komen draden door de matras heen en dat heet TIJK de randen zijn beschadigd in de vorm van Gleeen en dat betekend langs de borderrand draden uit de vulling komen.

Zwart op Wit staat beschreven dat het tweede jaar voor twee derde garantie op heb.

Men schrijft deze beschrijving terug,Uit oogpunt van coulance willen wij u tegemoet komen doormiddel van een hoes met rits gratis beschikbaar aan u te stellen die u om de bestaande tijk kunt doen.
Het zal het zelfde comfort geven als een molton of hoeslaken( 45 euro) . U hoeft zich geen zorgen te maken dat de hoes niet lekker zal liggen.
Mocht u van de oplossing gebruik willen maken dan zal ik zorgen dat er een hoes in de winkel zal komen te liggen en word u gebeld dat u deze kunt afhalen.

De oplossing

GEWENSTE OPLOSSING Volgens de garantie die Lion beschrijft De garantie op hun matrassen Het eerste jaar wordt vergoed 100% Het tweede jaar twee derde wat voor mijn geval betekend.
Nu wilt men een matras hoes mij aan smeren van 45 euro om zo onder hun garantie uit te komen.
Ik heb gevraagd een nieuwe matras of de garantie regeling,maar intussen ben ik achter gekomen dat de fabriek niet meer bestaat en dat Lion het zelf moet uit betalen en dat willen ze niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lion Beddenshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lion Beddenshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen