Klacht Lion Beddenshop: medewerker heeft mijn een verkeerde dekbed verkocht terwijl ik uitdrukkelijk de maat 220 bij 200 vroeg

monica

ik ging naar Lion bedden zaak in den haag aan de waldorp straat no198 om een dekbed te kopen ik vroeg die medewerker de maten 220 bij 240 mevrouw loop naar voren in een bak en haalt een dekbed voor mijn ik betaal 45 euro ga naar huis ik ben bezig met schilderen van mijn woning dus alles ik was klaar met alles en wil de dekbed uit pakken en zie zondag pas dat de dekbed te groot is ik bel ze op en vertel die mevrouw dat ze mijn de verkeerde dekbed heeft gegeven dat ik haar nog zei de maten 220 bij 200 dus zei ze kom maar maandag ik ga maandag en er was een andere medewerker en ik stond een kwartier en mevrouw was bezig te praten hoe haar medicatie wat zij gebruik enz dus het duurde te lang en zei tegen haar mevrouw kunt u mij hepen en ik merkte dat ze geiriteerd raakte want waarschijnlijk wilde ze nog praten dus leg ik uit en mevrouw begint te schreeuwen en iedereen kijk mij aan ze zei dekbedden dat pakken de klanten wij niet en en zei kijk er is een haar terwijl het nt

Andere dekbed de maat die ik vroeg aan de medewerker 220bij 200 of mijn geld terug liever mijn geld terug bij zon een winkel wil ik geen aankopen meer doen nooit

Wij vinden dat Lion Beddenshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lion Beddenshop?