Klacht Liqa: Inhoud van het product is 20% minder dan er op de label staat.

ArieKanarie

Ik heb Liqa Bv aangegeven dat ik een product van hun heb gebruikt voor het spuiten van mijn auto. Echter ben ik erachter gekomen dat er 20% minder in een blik zit dan er in zou moeten zitten. Er zou 1Liter product uit het blik moeten komen. Wat er werkelijk uit komt is 800 tot 850ML. Ik heb Liqa Bv hierover gebeld. Echter willen zij mij niet verder helpen. Er word niks vergoed. Tijdens het gesprek werd er heel erg brutaal tegen mij gedaan. Op een gegeven ogenblik heb ik aangegeven dat dit boevenwerk is. Daarop werd de telefoon gewoon weg opgehangen. Daarna heb ik nog een keer gebeld. Toen kreeg ik iemand anders aan de telefoon. Deze was al meteen op de hoogte van mijn vorige gesprek een minuut daarvoor. Ook deze persoon wilde mij niet verder helpen. Ik moest het maar zelf uitzoeken en weer werd de telefoon opgehangen.

Vergoeding voor het deel wat ik te kort komt. Ik heb 6 blikken gekocht. Dat betekend dat ik 1.2Liter minder heb ontvangen. Ook wil ik dat ze per direct stoppen met het verkoop van dit product. Totdat de inhoud wel klopt.

Wij vinden dat Liqa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!