Opgelost door LiteBit.eu: Cryptocurrency verkocht via Litebit eind november. Nog steeds mijn geld niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 288241
Gebruiker
Mulder1981
Datum
0 reacties

Details

De klacht

eind november Ripple verkocht. Waarde rond 40 euro. Wacht sindsdien op mijn geld. Elke dag stuur ik een mail met de vraag waar mn geld blijft en wanneer ik reactie krijg. Nooit ontving ik reactie. Ze zijn telefonisch niet te bereiken....

De oplossing

reactie vanuit Litebit met antwoord op de vraag waar mijn geld is en blijft. ze zijn in bezit van alle infotmatie onder Update e-mail ticket 99629

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mulder1981
Datum
Uiteindelijke oplossing
Litebit heeft contact met me opgenomen en mijn geld wordt vandaag overgemaakt!!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over LiteBit.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen