Klacht LiteBit.eu: Geen btc in mijn wallet gekregen bij litebit.eu
Details
De klacht
Op 19 dec 2017 heb ik btc gekocht bij btcdirect.eu .en dat laten storten op mijn wallet bij litebit.euNu is het de 7-1-2018 en ik heb nog steeds mijn btc niet op in mijn litebit wallet.
litebit geeft aan niet " niet bevestigd "
bij na vraag bij btc direct, geven ze aan dat de btc op mijn wallet is aangekomen..Als bewijs stuurde ze de blockchain url.
Ik heb al 4x een ticket aangemaakt bij litebit. tot heden niks gehoord.
er staat nog steeds niet bevestigd.
Aangezien het niet om klein bedrag gaat, wil ik het snel opgelost zien.
De oplossing
z.s.m mijn btc in mijn litebit wallet !De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.