Klacht LiteBit.eu: Site Litebit werkt voor geen meter

LucdG12

Zelfde klacht als 23 december.Vandaag op de dag af 4 weken via litebit gekochte currencies niet kunnen worden verkocht. 4 weken lang de melding Onderhoud. De honden lusten er geen brood van!

Elk vertrouwen dat de site weer als koop en verkoop site gaat functioneren is weg.
niet werkende dienst ergens anders in de wereld afnemen

LiteBit.eu
    Geachte heer/mevrouw de Groot,

Wat vervelend dat u uw NEM (XEM) niet direct heeft kunnen verkopen.

Door de explosieve stijging van de afgelopen maanden hebben we maatregelen moeten nemen om het groot aantal transacties te kunnen verwerken. Om dit aantal te kunnen behappen hebben we besloten om onze verkoopservice vanuit externe wallets (tijdelijk) stop te zetten. Dit leidt tot minder transacties. We hebben met man en macht gewerkt om de opgelopen achterstand in te halen. Dit is dan ook bijna gelukt.

U kunt uw XEM op de volgende manier toch aan ons verkopen:
    Als u de XEM op een exchange omwisselt in bijvoorbeeld Litecoin (LTC) of Dash (DASH) en deze vervolgens naar uw LiteBit wallet stuurt. Kan u deze munt vervolgens verkopen voor euro’s welke wij naar uw bankrekening overmaken. We snappen dat dit een omweg is, maar dit is voor ons de enige manier om met de drukten om te gaan.

Als u hier verder nog vragen over heeft, neem dan contact op met ons supportteam. Wij hopen u bij dezen voldoende te hebben geïnformeerd.

~TeamLiteBit
    LucdG12
    Welke exchange dan voor NEM. Tot nu is het lastig, werkt het niet en brengt extra ricico´s en kosten mee.
    LiteBit.eu
    Geachte heer/mevrouw de Groot,

Wij begrijpen dat u uw XEM liever direct aan ons had verkocht. Maar helaas kunnen wij deze service op dit moment niet aanbieden. Wij raden u aan om bovenstaande oplossing te proberen en gebruik te maken van onze andere diensten.

Wij hopen u bij dezen voldoende te hebben geïnformeerd.

~TeamLiteBit

Ook een klacht indienen over LiteBit.eu?