Klacht LiteBit.eu: Wanprestatie Litebit.eu doordat verkoop al vijf dagen niet mogelijk is
Details
Klacht
Via koop en verkoopdienst Litebit de cryptocurrency NEM gekocht. Sinds dinsdag 19 december 2017 na sterke koersstijging wil ik NEM verkopen. Dit was ineens niet meer mogelijk met vermelding dat er Onderhoud is. Sindsdien dagelijks op elk moment van de dag gepoogd de verkooporder te plaatsen, maar tot op heden zaterdag 23 december niet mogelijk. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op contactformulier wordt niet inhoudelijk gereageerd. Een koop en verkoopdienst waar je wel kunt kopen en vervolgens niet kunt verkopen levert toch een wanprestatie. Inmiddels een aanzienlijk koersverlies en nog steeds geen verkoop mogelijk. Hoe dien ik hier een schadeclaim in?Gewenste oplossing
Verkopen van via Litebit gekochte currency, geld in euro mijn bank rekening en vergoeding van het geleden koersverlies. Ik heb de ingevulde contactformulieren (met ticketnummer) waarop ik aangeef te currency te willen verkopen, dus momenten en koers van NEM van die momenten zijn bekend.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.