Klacht Little-Feet: Bestelling niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386491
Gebruiker
KattenDame
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 juni 2019 had ik het katten nachtlampje besteld bij Little-Feet. Op 29 juli heb ik hun gemaild met de vraag wanneer ik het kattenlampje kon verwachten. Op deze mail heb ik geen reactie gehad. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen, erg jammer en niet professioneel.

De oplossing

Geld terug of alsnog het kattenlampje sturen

1 reactie

  1. Auteur
    KattenDame
    Datum
    Jammer dat ik van Little Feet nog steeds geen reactie heb en dus nu mijn geld kwijt ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KattenDame
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie, dus nog steeds geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Little-Feet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen