Klacht Little-Feet: Levering lampjes laat al 6 weken op zich wachten

sad Niet opgelost
Anita-beetje-boos

2 kattenlampjes besteld op 27-06-'19 en betaald,nog steeds niks ontvangen. Heb vandaag een 2e mail eruit gestuurd,maar totaal geen reactie. Nu lees ik al die klachten en voelt het net als een steen op mijn maag...ik heb wel bijna €34,- betaald maar vraag me nu af waarvoor? Gebakken lucht?

Horen waarom het zo lang duurt,en anders a.u.b mijn geld terug.
Alsnog de lampjes binnen 12 tot 15 dagen leveren,dat is wat Little-Feet vorige week heeft toegezegd per mail. Ik blijf toch nog een beetje wantrouwend...aankomende week wil ik ze nu toch echt weleens ontvangen. Ik heb ze 27-06 j.l besteld...update 12-09-'19: nog steeds geen lampjes ontvangen,geen mail van ze gekregen over hoe of wat..ik weet niet meer waar ik aan toe ben. Ronduit schandalig dit. Spijt als haar op mijn hoofd dat ik iets bij Little Feet heb besteld...eens maar nooit weer!

Anita-beetje-boos
    Nog steeds niks vernomen van little-feed...ik weet het niet meer hoor. Het liefst wil ik die 2 leuke kattenlampjes hebben,maar als dat niet mogelijk is zou ik toch graag mijn geld terug willen hebben!
    Anita-beetje-boos
    Volgende week is het 2 maanden geleden dat ik 2 kattenlampjes besteld en meteen betaald heb bij Little-Feet,en nog steeds heb ik niks vernomen! Ik kan ze ook niet terugvinden op facebook...vind dit heel jammer,ben teleurgesteld dat het zo moet gaan. Krijg ik nou echt mijn lampjes niet? Heb ik €33,92 betaald aan een stel oplichters?
    Anita-beetje-boos
    Vorige week eindelijk een mail ontvangen van little feet! Ze zeggen dat de verpakking beschadigt was dus is mijn pakket teruggestuurd alleen waren ze dat vergeten aan mij door te geven. Nu beloven ze binnen 14 dagen alsnog de lampjes te leveren...ben benieuwd..blijf toch sceptisch..we wachten af!

Ook een klacht indienen over Little-Feet?