Klacht Little-Feet: Na 9 weken nog geen artikel binnen, wel besteld en betaald.

Klachtnummer
# 385759
Gebruiker
#waarismijnproduct?
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 26 juni een bestelling geplaatst. Hier meteen dezelfde avond bevestiging van gehad met uitleg dat de bestelling wat langer op zich kan wachten doordat product in smaak valt. Gisteren gemailt met de vraag waar mijn bestelling bleef, hier heb ik nog geen reactie op gehad.

De oplossing

Geld terug of mijn artikel geleverd krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    #waarismijnproduct?
    Datum
    Nog geen enkele vorm van reactie.
  2. Auteur
    #waarismijnproduct?
    Datum
    Nog een paar dagen en we zijn twee weken verder sinds dat ik mijn oorspronkelijke reactie geplaatst heb. En daarmee bijna tweeënhalve maand verder vanaf het moment dat ik de bestelling geplaatst heb. Ik wil graag antwoord, en mijn geld terug.

Ook een klacht indienen over Little-Feet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen