Opgelost door Littledescendant: order annuleren en een reactie op mijn mails.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 603727
Gebruiker
Mevrouw Jansma
Datum
0 reacties

Details

Klacht

16 juni jl. een bestelling geplaatst van een artikel dat op voorraad is. Helaas er te laat achter gekomen via trustpilot dat dit bedrijf er een grote administratieve rommel van maakt. Telefoon staat ook uitgeschakeld en op de mails wordt niet gereageerd. Als je te veel vraag hebt en niet hieraan kan voldoen, moet je een bestelstop instellen. Ik heb gemaild (binnen 14 dagen) Dat ik mijn bestelling wil annuleren. Dit scheelt voor beide partijen verzendkosten en ik wil mijn geld volledig terug.
Het pakket is nog niet verzonden en als ik overige klanten moet geloven duurt dit nog weken, dus ruim op tijd om de order te annuleren.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug en ze mogen hun voorgedrukte shirts houden.
Geboden oplossing
Ik heb van het bedrijf een reactie gehad op een van mijn berichten. De bestelling is geannuleerd en het geld heb ik retour ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Littledescendant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Littledescendant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen