Klacht Littlesneaker.nl: Ik wil mijn geld terug. De maat die ik besteld heb, past nu niet meer.

Klachtnummer
# 460137
Gebruiker
AnnaGM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schoenen besteld voor mijn dochter. Levertijd zou 2 weken zijn. Inmiddels een maand verder en nog geen schoenen. Krijg alleen automatische mails maar geen persoonlijk antwoord. Zo slordig! Ik raad af daar te bestellen.

De oplossing

Een antwoord op mijn mails en restitutie van het aankoopbedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Littlesneaker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Littlesneaker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen