Klacht Littlewonderland.nl: Slechte klantenservices, word vals beschuldigd

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 331639
Gebruiker
KleineOlijf#32
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb een bestelling geplaats en geleverd gekregen maar een product lijkt gebruikt.
Nu beweren ze dat ik dit zelf heb gedaan en ik het niet retour kan sturen alleen een refil kan krijgen, maar ik vertrouw het gewoon niet meer.

Gewenste oplossing

De spullen beide kunnen retouren.
Geboden oplossing
Ik heb gistere beide retour gestuurd! Nogmaals het is zo geleverd! Ik ga hier dus niet de volle mep voor betalen en het komt dus retour naar u! Ik heb de retourkosten netjes betaald dus wil dat het hiermee klaar is. Ik vertrouw de producten niet en wil ze dus ook niet houden! Ik bestel niet meer bij jullie dus daarmee zijn we klaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    Littlewonderland.nl
    Datum
    Beste D. Tielen,

    Wij vinden het erg jammer dat het op deze wijze is verlopen.

    Zoals in ons eerdere mailwisseling is vermeld onder geen enkele wijze verkopen wij tweedehands cosmetica. Dit is onhygiënisch. Al onze producten komen vanuit de Koreaanse fabrikant vandaan en zijn nooit gebruikt. Gebruikte producten nemen wij niet retour, in een enkele uitzondering wanneer dit wel gebeurt wordt het product bij ontvangst gecontroleerd en direct vernietigd.

    U heeft bij ons twee cushions besteld waarvan een gebruikt zou zijn. Dit heeft u drie dagen na ontvangst pas gemeld. Om die reden kunnen wij niet zo maar het gebruikte product terug nemen en het bedrag crediteren. Omdat wij onze klantenservice erg hoog achten, hebben wij voor u een uitzondering gemaakt en boden wij u aan een nieuw product toe te sturen. Deze oplossing heeft u geweigerd.

    Na nadere inspectie zijn wij bij het volgende te komen:
    - U heeft onder een andere naam eerder geprobeerd te bestellen. Echter in verband problemen die u heeft met het betalingssysteem Billink (achteraf betalen) is deze geweigerd.
    - De geweigerde bestelling bestond ook uit twee cushions maar totaal verschillende kleuren dan dat u nu heeft.
    - U weigert de, in onze ogen gepaste, oplossing te accepteren.
    - Dit probleem heeft zich in drie jaar tijd nog nooit bij ons voor gedaan.

    Tevens hebben wij contact opgenomen met Billink. Zij hebben ons geadviseerd uw gegevens te blokkeren op onze website aangezien zij op uw gegevens bij meerdere webshops wordt besteld en vervolgens geannuleerd. Tot op heden heeft er nog geen betaling plaats gevonden. Wij verzoeken u of de producten te retourneren op uw eigen kosten, of het volledige bedrag via Billink te betalen.

    Bij deze willen wij u ook vermelden dat het vanaf 12-11-2018 voor u niet meer mogelijk is om een bestelling bij ons te plaatsen met een Billink betaling.

    Wij betreuren de situatie in zijn geheel. Wij hebben u een oplossing aangeboden deze heeft u geweigerd. Helaas kunnen wij niks anders voor u betekenen.

    Wij hopen u hierbij genoeg te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij u graag te woord.

    Met vriendelijke groet,


    Het team van Little Wonderland
  2. Auteur
    KleineOlijf#32
    Datum
    Dus je mag niets bestellen en retour sturen met achteraf betalen want dat zou raar zijn.
    Oke duidelijk.
    Maar nogmaals wil ik de retour gegevens en daar reageren jullie niet eens meer op..!

  3. Auteur
    KleineOlijf#32
    Datum
    Het enige wat ik vraag is de spullen te retouren of dat nu op eigen kosten moet of niet maakt niet uit. Maar jullie reageren niet op mijn mail met de vraag voor de retour gegevens.
    Tevens blijf ik erbij dag de ene cushion zo is aangeleverd en door de beschuldigingen dat ik er klaar mee ben en geen eens meer iets bij jullie wil bestellen.
    Aangezien ik wil retouren zult u geen betaling ontvangen!
    Ik wacht op retour adress
  4. Auteur
    Littlewonderland.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D. Tielen,

    Het is niet zo dat u geen retour zou mogen sturen met achteraf betalen. Aangezien gezien Billink aangaf dat u dit met zeer grote regelmaat doet dat zij ons adviseerde om uw gegevens te blokkeren. Daarom achten wij de situatie als bedenkelijk.

    De retourgegevens staan in de eerder gestuurde mails, deze staat onderaan de notering.

    Nu wil ik u ook attenderen op ons regelement:
    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.

    Dit betekent dat u de ongeopende cushion wel gecrediteerd krijgt. En de geopende spijtig genoeg niet. Wij zien in dat dit niet de door u gewenste oplossing is. Maar verzoeken u het ook vanuit ons perspectief in te zien. Wanneer men niet betaald bij Billink zal Billink genoodzaakt zijn om gebruik te maken van aanmaningen en zelfs deurwaarders. Daarom verzoeken wij u de gesloten cushion met gepaste spoed naar ons te retourneren zodat wij dit bij Billink door kunnen geven.

    Wij hopen hierbij uw klacht te hebben behandeld. We zien de gesloten Cushion graag tegemoed.

    Met vriendelijke groet,


    Het team van Little Wonderland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Littlewonderland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen