Beste D. Tielen,
Wij vinden het erg jammer dat het op deze wijze is verlopen.
Zoals in ons eerdere mailwisseling is vermeld onder geen enkele wijze verkopen wij tweedehands cosmetica. Dit is onhygiënisch. Al onze producten komen vanuit de Koreaanse fabrikant vandaan en zijn nooit gebruikt. Gebruikte producten nemen wij niet retour, in een enkele uitzondering wanneer dit wel gebeurt wordt het product bij ontvangst gecontroleerd en direct vernietigd.
U heeft bij ons twee cushions besteld waarvan een gebruikt zou zijn. Dit heeft u drie dagen na ontvangst pas gemeld. Om die reden kunnen wij niet zo maar het gebruikte product terug nemen en het bedrag crediteren. Omdat wij onze klantenservice erg hoog achten, hebben wij voor u een uitzondering gemaakt en boden wij u aan een nieuw product toe te sturen. Deze oplossing heeft u geweigerd.
Na nadere inspectie zijn wij bij het volgende te komen:
- U heeft onder een andere naam eerder geprobeerd te bestellen. Echter in verband problemen die u heeft met het betalingssysteem Billink (achteraf betalen) is deze geweigerd.
- De geweigerde bestelling bestond ook uit twee cushions maar totaal verschillende kleuren dan dat u nu heeft.
- U weigert de, in onze ogen gepaste, oplossing te accepteren.
- Dit probleem heeft zich in drie jaar tijd nog nooit bij ons voor gedaan.
Tevens hebben wij contact opgenomen met Billink. Zij hebben ons geadviseerd uw gegevens te blokkeren op onze website aangezien zij op uw gegevens bij meerdere webshops wordt besteld en vervolgens geannuleerd. Tot op heden heeft er nog geen betaling plaats gevonden. Wij verzoeken u of de producten te retourneren op uw eigen kosten, of het volledige bedrag via Billink te betalen.
Bij deze willen wij u ook vermelden dat het vanaf 12-11-2018 voor u niet meer mogelijk is om een bestelling bij ons te plaatsen met een Billink betaling.
Wij betreuren de situatie in zijn geheel. Wij hebben u een oplossing aangeboden deze heeft u geweigerd. Helaas kunnen wij niks anders voor u betekenen.
Wij hopen u hierbij genoeg te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij u graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Het team van Little Wonderland