Opgelost door Liv woonstoffering: Geen hulp bij het oplossen van een probleem na het leveren van de goederen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66134
Gebruiker
Dick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 juni 2014 zijn bij ons 2 duo rolgordijnen geplaatst. Na enige dagen zagen wij op een van de rolgordijnen een aantal kleine vlekjes ontstaan door vliegenpoepjes.
Op internet zijn we nagegaan hoe we deze vlekjes het best konden verwijderen. Het advies was: schone doek met klein beetje lauw water. We hebben dit advies opgevolgd en de vuile plekjes verwijderd. De volgende dag zagen we tot onze grote schrik dat door het gebruik van het water 2 hinderlijke plekken waren ontstaan op de plaats waar we het vuil hadden verwijderd. We hebben kontakt gezocht met de leverancier met de vraag wat we hier aan konden doen. Als antwoord kregen wij dat hij geen andere oplossing wist en we de schade maar moesten melden bij de verzekering! Dit vinden wij geen bevredigende oplossing. Wij vinden het heel raar dat er door gebruik van schoon water plekken kunnen ontstaan in de nieuwe stoffering.

De oplossing

Wij willen dat de leverancier wat actiever meewerkt in het oplossen van het probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Liv woonstoffering hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Liv woonstoffering?