Klacht Livana: geen antwoord na 2 mails

Klachtnummer
# 518446
Gebruiker
slechtbedrijf#123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 11 jan een trui ontvangen met een ophaal erin en gevraagd om het retouradres van hun aan mij door te geven. Totaal geen antwoord. Begin febr. weer een mail gestuurd en tot nu toe niets van hun gehoord

De oplossing

Mij hun retouradres in Nederland geven ( enkhuizen) en mijn geld terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livana hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livana?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen