Klacht Live and style landelijke meubelen: Ze komen hun afspraken niet na en leveren incomplete producten

Klachtnummer
# 139166
Gebruiker
Schuitema
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juli 2015 al hebben wij een secretaire, wit gelakt bij hun gekocht. We hebben 'm zelf opgehaald bij hun. Alles was keurig ingepakt in bubbeltjes plastic. Thuis de secretaire in elkaar gezet. Nu bleek dat er een boog-plankje miste. Deze was wel op de foto te zien. bovendien was de secretaire niet goed geverfd, aan de voorkant was verf afgebladderd. Dus hebben we ze gemaild. Bianca had bij het ophalen al gezegd: al er iets mist , sturen we het na. Dus maar gemaild. Ze zou een boog-plankje en wat lak nazenden. Na weken echter nog niets ontvangen, dus maar weer eens gemaild.geen reactie. Op een gegeven moment mailde ze dat het erg druk was. Uiteindelijk gaf ze op 29 september 2015 aan dat ze eind die week een plankje klaar zouden maken en dat ook de lak meegezonden zou worden. Tot op heden echter niets ontvangen en op mail reageren ze niet meer. Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Gewenste oplossing

Als het niet geleverde, maar wel beloofde, boog plankje van 60 cm en de lak alsnog worden nagezonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Live and style landelijke meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Live and style landelijke meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen