Klacht Live Nation: oplichting door live nation bij robbie williams show

ikkedeboer

we hebben begrepen dat het een geweldige show was. Wij waren er ook, 4 man ook bij de show. Om precies te zijn hadden we stoel in vak 101, stoel 9 t/m 12. Dat is dus als je de layout van de zaal bekijkt naast de videoschermen en een meter of 20 achter de geluidsboxen. En 30 tot 50 meter achter het podium! Gevolg: het videoscherm vervormt van zo dichtbij. Als we het geluk hadden Robbie te zien dan was het de achterkant van hem op 30 tot 50 meter afstand. En doordat we achter de boxen zitten vervormde het geluid. Het was niet om aan te horen. Het podium zelf, het orkest, de dansers en de rest: allemaal niet gezien of van achteren. Wel een mooie kijk back stage. Robbie maakt er zelf nog een grap over: kijk die loosers daar zitten, jullie zullen wel heel erg weinig betaald hebben. Nee Robbie, we hebben het volle pond betaald en kregen deze plaatsen. op de kaart stond "kan zijn dat er verminderd zich tis", dat wil niet zeggen dat er zoiets gebeurt!

we willen ons geld terug, met excuses. en we willen het liefst dat deze plaatsen nooit meer verkocht worden aan anderen, want het is pure oplichting

Wij vinden dat Live Nation hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Live Nation?