Klacht Livell.nl: Bedrijf is onbereikbaar en levertijd is veel langer dan aangegeven.

Klachtnummer
# 453744
Gebruiker
Jacquelien
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 14 mei heb ik een horloge besteld.
Binnen 4 weken heb ik berichtje gedaan dat ik afzag van de koop en dat ik m’n geld terug wilde (€69,95).
Later nog een berichtje gedaan omdat ik geen reactie kreeg. Gisteren via fb een berichtje gedaan, ook nog geen reactie op gekregen.
Ik wil m’n geld terug en minstens een fatsoenlijke reactie.

Gewenste oplossing

Contact opnemen en geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen